Ce site Web a des limites de navigation. Il est recommandé d'utiliser un navigateur comme Edge, Chrome, Safari ou Firefox.

Livraison gratuite sur les commandes de 99 $ et plus • Toutes les commandes expédiées sous 1 jour ouvrable

Chariot 0

Votre commande est qualifié pour la livraison gratuite Vous êtes ||montant|| loin de la livraison gratuite.
Désolé, il semble que nous n’ayons pas assez de ce produit.

Produits
Paire avec
Ajouter des notes de commande
Sous-total Gratuit
hors taxes et frais de livraison

FAQ

Welcome to Ability Hive’s FAQ page. Whether you're a parent, educator, therapist, or organization looking for reliable sensory solutions, this guide answers the most common questions about our products, policies, and how we work.

We are a proudly Canadian-owned business committed to supporting the neurodiverse and disability community with thoughtfully curated tools and resources. If you need further assistance, feel free to contact us.

About Ability Hive

Acceptez-vous les bons de commande ?

Nous le faisons certainement ! Veuillez visiter notre page de bons de commande .

Quelle est votre politique d'expédition ?

🐝 Exécution rapide de toutes les commandes. Les commandes sont expédiées sous 1 jour ouvrable. En cas de problème avec votre commande, nous vous contacterons par téléphone et/ou par e-mail. Chaque commande est accompagnée d'un numéro de suivi, à l'exception des commandes internationales, pour lesquelles le client sélectionne un service d'expédition non traçable.

Canada:

Livraison gratuite sur les commandes de 99$+ (avant taxes)

Expédition forfaitaire à faible coût sur les commandes :
•ON, QC = 10,95 $
•C.-B., AB, MB, SK, NB, NS, PE = 14,95 $
•T.-N.-L., NT, NU, Yukon = 17,95 $

Tarifs calculés par le transporteur de Postes Canada également disponibles

Chaque commande est accompagnée d'informations de suivi

États-Unis:

Livraison gratuite sur les commandes de 99$+

Frais d'expédition forfaitaires de 12,95 $ pour les commandes de moins de 99 $

Chaque commande est accompagnée d'informations de suivi

International:

Les clients internationaux peuvent choisir parmi l’un des services d’expédition internationaux de Postes Canada proposés. Veuillez garder à l’esprit que tous les services n’offrent pas de suivi et nous recommandons un service avec un numéro de suivi.

Quelle est votre politique de retour ?

Pas besoin de stresser, nous sommes là pour vous ! Si nos produits ne répondent pas à vos attentes, vous disposez de 60 jours pour les renvoyer et obtenir un remboursement complet. Nous prenons même en charge les frais de retour !

Veuillez nous envoyer un courriel à commandes@abilityhive.ca et nous prendrons soin de vous.

Dommages et problèmes
Veuillez inspecter votre commande à la réception et nous contacter immédiatement si l'article est défectueux, endommagé ou si vous recevez le mauvais article, afin que nous puissions évaluer le problème et y remédier.

Quels modes de paiement acceptez-vous?

Nous acceptons toutes les principales cartes de crédit, la carte Discover et le Virement électronique Interac®. Nous proposons également des conditions de paiement spéciales pour répondre aux besoins des organisations agréées, notamment les écoles, les cliniques et autres prestataires de services.

Working with Schools, Clinics & Service Providers

Do you work with schools, clinics, and organizations?

Yes — this is a core part of our business. We proudly supply public and private schools, occupational therapy and speech-language clinics, libraries, therapy centres, hospitals, libraries, mental health providers community-based programs, and other organizations with sensory tools and therapeutic products.

Do you offer purchase orders (POs)?

Absolutely. We accept official purchase orders from organizations, including schools and healthcare providers. You can find out full information regarding setting up an account here.

Can you assist with product recommendations for programs or classrooms?

Yes! We can help you build a custom list of tools tailored to your needs — whether you're setting up a regulation station, calm corner, sensory cart, or outfitting a therapy space. Contact us here.

Do you help with creating or consulting on Sensory Rooms?

Yes — Ability Hive offers consulting and product support for Sensory Rooms and regulation spaces in schools, clinics, libraries, early intervention centres, and other organizations. Whether you're building a room from the ground up or enhancing an existing space, we can help recommend evidence-based tools tailored to your population’s needs, age group, and sensory profiles. Check out our Sensory Room Equipment Consulting Services page here.

Orders, Shipping & Delivery

Where do you ship to?

We ship across Canada, the United States and also overseas. Orders are fulfilled from Ontario.

How long does shipping take?

Orders ship within 1 business day. Transit times depend on your shipping location and the method selected at checkout. All orders include tracking.

What are your shipping rates?

We offer discounted flat rate shipping rates as well as calculated carrier rates to give our customers the most flexibility. We also offer free shipping on orders of $150+ (Before tax, Canada & U.S. only).

Do you offer local delivery or pickup?

Yes — we offer local delivery on orders of $40+ in Embrun and Russell, ON. You will see local delivery options at the checkout.

Returns & Exchanges

What is your return policy?

No need to stress, we've got your back! If our products don't meet your expectations, you've got 60 days to send them back for a full refund. We even cover return shipping!

Please send us an email at orders@abilityhive.ca and we'll take care of you.

Damages and issues
Please inspect your order upon reception and contact us immediately if the item is defective, damaged or if you receive the wrong item, so that we can evaluate the issue and make it right.